Big brother

Har inte tittat så mycket på årets säsong av Big Brother men så att Gladiatorerna Prime & Bullet skulle dit och träna lite med deltagarna. Får se hur mycket de visar i programet också. Spännande spännande
Ska bli kul och se de. Såg lite klipp de såg lite roligt ut faktiskt.
Så de blir lite läsk & chips söndag hehe
Träning imorrn hade jag tänkt nu när träningsvärken är borta. Det blir nice :)
Jobbigt att träna med värken men de går.
Nu blir det stänga av datorn och kolla vidare på Big brother.
Postat av: we will never walk alone

Vill du bli dagens blogg och ha chansen att synas inför min 600-700 läsare?

Ny tävling varje dag!

2012-04-01 @ 22:35:30
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: aidaho - en blondins tankar

åååh jag älskar big borther <3

fin blogg du har ! kika in min tävling om ett supersnyggt armband på bloggen :)

2012-04-08 @ 12:19:40
URL: http://aidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer