Middag med morbror

Sådär då va middagen med morbror & hans familj över.
Thank god tänker jag liksom..
De va lite jobbigt faktiskt.
Hade nästan hellre varit hemma och suttit framför datorn eller nånting..
Kollat på nån film eller så.
Men men maten va god och under middagen så va allt lugnt osv.
Sen efter middagen så började de jobbiga som jag verkligen hatar.
Men att vi skulle ses va nödvändigt eftersom vi skulle planera inför släktmötet i sommar.
Lite jobbigt att göra såna grejer över telefon som vi försökte förut.
Blir så att alla pratar i munnen på varandra.
Är nästan så att jag inte känner för att följa med på släktmötet men men gör ju de ändå.
Snacka om en bra bild appropå att jag är lite pissed off...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer