Shopping

Idag så tänkte jag åka till Vällingby Centrum och vara där när de öppnade.
Men va så himla trött så orkade inte och somnade om några gånger.

Men vi åkte till Vällingby Centrum bara lite senare än vad vi hade tänkt..
Men hittade de jag ville ha i Vällingby.
Bl.a skulle jag hämta mina mjukisbyxor som jag hade beställt på Stadium.
Provade samma storlek som jag beställde och så. Gillade att de är orange och röda ränder på sidorna :)
De passade väldigt bra kanske lite för långa men de är inget ovanligt när jag köpa byxor.
Va lite fundersam eftersom de är killmodell på byxorna men de funkar bra :)
Något som jag gillade va att de är en liten ficka i fickan som man kan lägga mobilen de är ju smart :)
Sen köpte jag en present till Kalaset som jag ska gå på imorrn.
Och så hittade jag Träningstidningen som jag letade efter :)
Snacka om att jag är nöjd med att ha hittat allt som jag ville ha osv.
Nu sitter jag och väntar på att vi ska åka till morbror och käka middag.
Ska bli kul och se vad de blir för käk där.

Sen blir de sitta framför datorn när jag kommer hem och bl.a lyssna på Livestream :)
Hoppas jag hinner hem innan den börjar. Vi får se.
Postat av: Linda

håller med dig:D det spelar ingen roll om det är långt ifall det är bra:D det var ett bra tips:D

2012-04-14 @ 17:11:27
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Linda

haha men det är väldigt intressant också:D

2012-04-14 @ 21:00:26
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Isacs Mamma

Hihi ja visst är de . så jag klippte lite buskar i trädgården ist...



Oh men så skönt att höra^^ är allt bra med dig:) Haft en fin kväll?

2012-04-14 @ 22:58:44
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer