Söndagens fix

Sådär då va söndagens fix med svara på kommentarer, skicka mejl, skrivit in texter i bloggen och allt klart.
Hehe nu kanske de låter som om jag får jättemycket kommentarer i bloggen men de får jag inte.
De kommentarer jag får är de som ni ser.
Kommer aldrig att godkänna taskiga kommentarer så ingen idé att slösa den tiden på att skriva en sån kommentar då.
Men änsålänge så har de inte kommit någon sån på ett bra tag.
Men de är ju jätte kul att få kommenterar på de man har skrivit eller något som jag har kommenterat i någon annans blogg :)
Så fortsätt gärna kommentera som de står på vänster sidan av bloggen.


Söndags sysslor:
Idag så åkte vi till Team Sportia de hade 30 % - 80 % rabatt på allting i butiken eftersom de skulle byta ägare tydligen.
Efter de så åkte vi till Stadium vid Ikea i Barkarby och kollade lite grann där :)
Sen vart sista trippen till Intersport.
Sen vart de hem och städa efter lunchen sen laga middagen som bestod av Lax i créme fraiche sås med pilaffris :)


Mcdonalds:
Dagens lunch blev Mcdonalds för min de.
Tänkte jag skulle använda sista gratiskupongen som vi fick när vi handlade där en gång och de vart lite strul där med de.
Bäst att utnyttja de innan den gick ut :)
Så nu lär det inte bli Mcdonalds än på ett tag.
Testade deras M Bacon & Co :)
Den va väldigt god faktiskt.
Såg lite torr ut på bilden tyckte jag men blev överraskad.
Postat av: Linda

jag håller verkligen med, det finns så otroligt mycket bra artister och sen får man höra dom live och då ush :(

2012-04-22 @ 21:44:42
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: EMMAS!

sv: de är bra :D

vad gör du?:D

2012-04-22 @ 22:52:28
URL: http://eemma.se
Postat av: EMMAS!

skojj med kommentarer iaf :D

2012-04-23 @ 14:40:01
URL: http://eemma.se
Postat av: Anonym

Har frågestund på bloggen, va gärna med och ställ en fråga eller två! :)

Kramiis

2012-04-23 @ 17:51:32
URL: http://nattstad.se/3meliefrancea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer