Tandläkaren

Jah sådär så har jag kommit hem ifrån tandläkarbesöket för ett tag sen för den här gången.
Va tvungen att laga ett hål som jag hade lagt förut. Tror inte den tandläkaren tog allting så har de blivit ett större hål.
Men men är helt bedövad på hela sidan så nån skulle lätt kunna slå mig utan att jag skulle känna nått hehe..

Där jag går hos tandläkaren ligger i samma byggnad som ett sjukhus så därför blir de kategorin Sjukhus & Vårdcentralen

 

Postat av: we will never walk alone

Hej!

Nu har jag dragit igång en ny omgång av Dagens Blogg. Kika gärna in och anmäl dig igen och få chansen att synas inför mina ca 600-700 dagliga läsare :)

2012-04-11 @ 19:05:21
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer