Tisdag..

Idag var det en seg tisdag.
Har ju vänt lite på sovrutinerna tyvärr.
Men ska försöka vända dem rätt så fort jag kan.
Så idag så råkade jag somna om väldigt många gånger.

Mat

Lagade pasta med baconsås till lunch va grymt sugen på de så kom jag på att vi hade ett bacon paket kvar i kylen.
La till lite sallad och avocado också så blev de lite sånt också.

Gjorde så de blev 2 poritioner så kunde jag ha till middag också tänkte jag men käkade maten rätt sent så blev ingen middag.

Film

När jag kollade posten så fick jag en överraskning en film ifrån Cdon :)
Trodde den skulle komma imorron.
Filmen va Svensson svensson - i nöd och lust :)
Ska bli kul och se den..

 

 

Postat av: we will never walk alone

Nu ligger vinnaren av dagens blogg uppe, kika in och se om det var du som vann denna gången :)

2012-04-04 @ 18:43:33
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer