Långtråkigt..

Podcast & Dusch & Tv:
Nej nu börjar jag få långtråkigt. Har laddat ner Adam live-podcasterna på telefonen.
Så ska nog ta en snabb dusch sen krypa ner i sängen och lyssna på Adam live-podcast.
Medans dvd spelaren spelar in Jag vet fortfarande vda du gjorde förra sommaren filmen. 
Tycker de är rätt kul att bara ligga i sängen och lyssna på podcast.
Adam live gänget är roliga och underhållande att lyssna på. 
Alltid något intressant som de snackar om. 
Längtar tills de kommer en ny när jag har slutat lyssna på den senaste hehe.
 
Blir kanske att kolla på Berg flyttar in först innan de blir en snabb dusch. 
Kollade på internet efter bilder på kläderna som jag köpte i London tänkte lägga upp dem.
Men fanns inte på allt så får ta kort på dem och sen lägga in på bloggen.
 
Kommande resa:
Appropå London så vill jag & mamma dit igen ganska snart så vi hittade en billig resa som bara blir i några dagar.
Så vi tänkte gå runt på shopping gatorna och bara shoppa gärnet :)
Så de ska bli kul vi har nog aldrig varit på resa bara vi två. Mammas sambo ville inte följa med eftersom han inte gillar att shoppa som vi gör :P
Så de blir skönt att han inte följer med eftersom vi vill gå i affärer.
Han tycker också att de är skönt så de är ömsesidigt hehe.
Han får vara ensam i några dagar. Något han tycker kommer bli väldigt roligt :P
Så de blir tjej & shoppingresa de blir nog nice :) 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer