Julshopping & kompishäng

I torsdags så träffade jag min goda vän Lotten & hennes kille.
Först så träffade jag Lotten och gick i centrum en stund för att shoppa lite juklappar och ett par jeans som jag gillade. 
Hittade tyvärr inte alla mina juklappar men de löser sig :) 
Får beställa på nätet istället. Så får de bli lite sen leverans på julklapparna.
 
Sen efter jag hade shoppat alla julklappar så drog vi hem till Lotten och satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Myste lite med hennes kaniner. Eller vi satt i soffan så sprang de runt där. Hoppade upp och ner på en.
Jag satt lite ivägen ibland så antingen fick de gå över mig eller så fick de vara kvar på ena sidan. 
 
Vi diskuterade lite om saker som hänt i världen, julkalendern & ja alltmöjligt
Sen när hennes kille kom hem så vart de lite mera snackande. 
Alltid lika trevligt att snacka med dem :) 
Ville passa på och ses innen jul såhär.
Sen skulle de iväg så man får passa på när båda har tid. 
 
Postat av: Ellen

hej! vad hette hemsidan där man kunde se låtarna för varje gossip girl avsnitt? skulle vara jätteatcksam om du svarade! kram

2012-12-28 @ 09:15:45
URL: http://elllenj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer