Lördag

Inatt så var jag fett trött. Men inte så konstigt eftersom jag inte sov nånting inatt. 
Kollade på 2 1/2 män & Vampire Diariesdatorn. Program som inte har visats på tv än.
Tar ju ett tag innan alla avsnitt kommer till Sverige tyvärr. 
Så fördrev tiden med de.
 
Imorse så skulle vi åka och handla men jag va så trött så jag orkade inte somna lite halvt.
Sen så gjorde jag iordning tzatziki till middagen. Godare om den får stå ett tag. Annars så smakar den typ ingenting enligt mig.
Efter tzatzikin va klar så åkte vi till Jakobsbergs centrum och skulle fixa lite saker.
När vi va klara där så åkte vi till Stinsens centrum och jag ville kolla på en Gina tricot för att kolla efter ett klädesplagg som jag såg på internet igår. Tyckte de va väldigt snyggt. 
Hittade inte rätt färg i Jakobsbergs centrum men hittade rätt färg i Stinsens Centrum
Köpte den här koftan:
Sen vid 14.00 tiden så va vi klara där så vi drog hem så började jag göra pepparkakascheescake.
Mamma ville ha de till första advent men vi va på Gotland förra helgen så de fick bli den här helgen istället.
Sen när den va klar så va jag helt slut så la mig på sängen och tog de lugnt och kollade lite på tv innan middagen va klar. 
Sen nu sitter jag här och kollar på Gäster med Gester.
Tycker de kan vara jätteroligt beroende på vilka som är där.
Sen blir de nog sova tidigt ska bli skönt :)
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Tänkte kolla om du fortfarande följer mig på bloglovin eftesom vi gjort ett byte.
Om du inte svarar inom 3 dagar så tar jag bort dig.

2012-12-12 @ 19:02:14
URL: http://adhdochfoto.se
Postat av: Emma Lannebrink

sv: jo, alltså jag tänkte bara kolla för är trött på sånna man gör byten med och dom tar bort en efter 5 minuter ;p

2012-12-14 @ 16:10:24
URL: http://adhdochfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer