Söndag

Så då vare söndag igen..
Inatt så sov jag lite tyvärr. Somnade kanske 4.30-5 nån gång där..
Låg och lyssnade på musik för att jag inte kunde sova för att slappna av de brukar hjälpa :)

Sen så vakna jag till typ 9..
Vid 10 tiden så åkte vi iväg till Stadium och kollade runt lite där.
Sen åkte vi vidare till Kista centrum och kollade runt där.
Tänkte ja då kan jag kolla efter linnet som jag har letat efter några veckor :)
Blev jätteglad när jag såg att de fanns där också..Så köpte de med presentkort.
Supersnyggt är det tycker jag.
Märker att jag gillar linnen väldigt mycket och har typ alltid gjort de.


Men nu kollar jag halvt på Big Brother medans jag spelar in Wallander filmen.
Tänkte kolla på Oscarsgalan också om jag orkar inatt slutar ju liksom 6 imorrnbitti..

Imorrn blir det träning igen tänkte jag :)
Vill komma igång ordentligt så att jag kör varje dag men de kommer..
Börjar komma igång som jag vill och få köra lite hårdare också.
Tränar inte om jag inte äter bra eller så. Måste ju orka och ha energin såklart.
Postat av: S A N D R A S F O T O N

fin blogg! :)

2012-02-27 @ 17:36:47
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer