Tjejkväll :)

Igår så träffade jag Lotten vid 17.00 tiden så gick vi och handlade middag så gick vi hem till henne och fixade iordning allt..
De blev Nacostallrik :)
Sen satt vi och snackade flera flera timmar medans vi väntade på att hennes kille skulle höra av sig.
Vi skulle ut sen på nån klubb men de blev inte av så åkte hem någelunda skaplig tid så de inte blev för sent.
Mycket tjejsnack vart de. De är roligt de :)

Sen så snackade vi lite om att jag hade ont i svanskotan och då frågade Lotten om jag hade en hård säng och de har jag ju tyvärr men vet inte om de skulle bero på de men man vet ju aldrig.
Gillar storleken på sängen men inte madrassen den har jag aldrig gillat faktiskt
Sen så tänkte jag men om jag har en hård säng så borde jag ju inte bara få ont i svanskotan om de skulle vara så liksom. Får se om jag ska mejla nån läkare och se vad de säger.

Vi bestämde att vi nån gång ska se på Gladiatorerna ihop vi tre så ska de gissa vilka som är mina favoriter :)
De blir kul och se hur de spekulerar osv får sitta med stoneface så de inte listar ut med att titta på mitt ansikte hehe...Hoppas hon inte läser min blogg då kan man gissa hehe :P
Blir kanske nästa vecka föroppningsvis :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer