Helgen & kompishäng

Jah de va ett tag sen jag skrev här.
Har inte haft så mycket att skriva. Så jag tänkte skriva lite vad som hände i helgen när de väl hände saker.

Lördag;

Då kom morbror med familj på fika. 

Jag fixade iordning rabarbersmulpaj den vart väldigt god :) 

godare än vad jag trodde den skulle bli. Va lite orolig där ett tag att jag skulle ha för lite sockerrabarberna så den skulle smaka surt men de gick bra :)
Med vaniljsås vart de väldigt gott.
Blev ingenting över heller de brukar oftast bli nån liten bit över om man har tur.
Hehe min kusin11år tog lite paj och tyckte de va surt men sen tog han vaniljsås då vart han nog nöjd för han tog om flera gånger.
Morbror & hans familj va inte hemma på min födelsedag så då ville de ha födelsedagsfika :P Egentligen ville morbror ha de söndagen innan men de va ingen som sa nånting så då var det lite svårt att fixa de hehe.
Vi snackade också om att åka till Furuviks djurpark i veckan men de verkde inte som att de ville men vi sk ändå höras.
Men tycker de va lite taskigt av morbror och säga att barnen kan följa med så de får lite avlastning :S
Tycker inte man säger så inför barnen då kanske de tror att de är jobbiga osv.
men morbror är lite smidig som mamma ibland när de kommer till att säga grejer tyvärr. Så vi får se om vi åker tillsammans de vore roligt vi har aldrig gjort något sånt tillsammans.
Men tror inte de följer med.
Sen så senare efter middagen så åkte jag hem till Lotten & Shebsa och kollade på film sen snackade lite om alltmöjligt. Vi kollade på American Reunion filmen. Va rätt rolig, jag har inte sätt nån av de andra filmerna så vissa skämt kunde jag inte riktigt koppla ihop att de hade hänt i tidigare filmer.

Sen ville Lotten & Shebsa se tatueringen så då blev de att vi snackade tatueringar och så.

Söndag;

Idag så hände inte så mycket.
Sov lite längre på morgonen. Skönt att sova lite längre.
Sen skulle inte vi göra något speciellt så då gör de inte så mycket att sova lite extra tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer