Idag är de ingen vanlig dag...

För idag är de min födelsedag.

Ja idag fyller Sofie 22 år :) Idag så blir de äta gott hela dagen.

Middagen och efterrätten har jag bestämt så iafall jag kommer vara nöjd :)

Är inte så att jag själv bestämmer middag alltid de gör vi allihoppa tillsammans annars.

Men de har varit så i några år nu hos oss att den som fyller år bestämmer middag och vad vi ska ha för efterrätt. Tycker jag är roligt då blir de liksom den personens dag helt och hållet :)

De jag bestämde blev; Lime och Citronpaj som jag gjorde igår.

Middag blir grillade hamburgare med potatisgratäng, bea sås och mozzarellasalladkan knappt vänta hehe längtar tills ikväll :)

Postat av: Jeanette

Grattis(igen:P) din gammla kärring;) <3

2012-07-10 @ 13:03:26
URL: http://jeeanettew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer