Dagens sysslor

Centrum & Klädletande;
Idag så ville jag ju åka till något centrum men va inte säker på om mamma ville.
Men de ville hon de va ju tur de.
De blev Kista centrum vi åkte till. De va dit jag ville så de va ju bra de.
Kollade efter en vit skjorta som jag hittade i Vällingby centrum men fanns ju inte min storlek.
Men efter lite letande så hittade vi massor av olika storlekar.
Så de va bara att leta fram min storlek och gå och prova :)
Och den satt bra som tur var, gillade den så mycket när den inte va på så hade varit tråkigt om jag inte hade gillat den när den satt på.

Sen så kollade vi runt lite till och sen va de lunchdags innan alla andra skulle äta lunch.
Sen vart de kolla runt lite till och sen va de dags för hemfärd. Precis lagom till att de började bli väldigt mycket folk i centrumet. De gillar jag med att man är där när de öppnar då är vi klara när de börjar bli mycket folk..

När vi kom hem så provade jag skjortan med andra kläder. Hade ett svart linne under dagen. Ville se hur de skulle se ut med vitt under vitt och de vart snyggt :)
Saken är den att jag inte har någon t-shirt som är helvit utan tryck, men de har jag velat införskaffa länge men har inte hittat någon som jag har gillat tyvärr.
Men så fort jag hittar en så slår jag till, samma som med skjortan idag :P

Kvällen;
Efter middagen så blev de att sitta framför datorn en stund och svara på lite kommentarer & kolla runt lite på internet.
Måste fixa en grej också men känner inte för de just nu men måste tyvärr..


Nya kläder;
Tänkte köpa ett snyggt & senaste AV - Linnet men de fanns tyvärr inte min storlek.
Men de ska komma in nya snart :)
Längtar längtar :)

image description
Postat av: linah

ha en bra kväll!:D<3

2012-06-13 @ 22:59:09
URL: http://linahsarkodiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt :D

2012-06-14 @ 00:16:20
URL: http://eelin.se
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe okej då vet jag det :P

2012-06-14 @ 10:53:48
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Anonym

As fin blogg, verkligen! Några planer för sommaren? :)
Kolla gärna in mina kategorier helst kategorin "åsikter&tankar" vill gärna ändra folks syn på saker och ting idag och jag försöker bli känd genom just mina åsikter & tankar inlägg, vem vet du kanske gillar min blogg? :)

Har även en tävling om du vill kolla in den.

2012-06-14 @ 12:24:08
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer