Eric Saade & Tone Damli - Imagine:

 
Någon låt jag har fastnat på är Eric Saade & Tone Damlis låt Imagine 
Så jäkla bra :) 
Kan och har lyssnat på den typ 100 ggr.. 
Lyssnade på den jämt när jag va i London hehe och kollade på videon första gången där också.
Den släpptes när jag va där borta så va tvungen att kolla såklart även fast Wi-fi på hotellet va kasst men de gick att se.
Kollade när jag va hemma också. Bättre kvalité på videon och de gick 100 ggr snabbare för den att ladda upp hehe 
 
Postat av: FlizanLizan

sv: e sjuk typ :/

2012-07-01 @ 10:06:44
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)
Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.
Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.
Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.

kram!

2012-07-01 @ 15:55:07
URL: http://adhdochfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer