Fredag..

Jah idag så va de fredag. Har inte gjort så mycket har sovit ut som jag bestämde igår sen så tog jag de lugnt hela dagen. 
Efter middagen så träffade jag Jeanette så satt vi och snackade lite om allt här i livet som de blir varje gång vi ses..
Alltid lika roligt tycker jag :) Älskar våran chargång inte direkt vanlig om man säger så hehe :P
 
Får berätta om resan till London som jag har gjort den här veckan och ta bilder på de jag har köpt och lägga upp :)
 
Men nu tänkte jag stänga av datorn och borsta tänderna sen kolla lite på tv sen blir de sova :D
 
 
Hehe frågestunds grejen vart ju en flopp så de kommer jag inte att göra igen.
Om inte någon skulle vilja de såklart men inte att jag gör de själv utan när de är bloggpaus så får bloggen stå helt stilla.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer