Fredag.

Morgonen & Matfix: 
Jah då va de fredag igen som varje vecka..
Idag så vaknade jag ordentligt 6.30 när klockan va ställd för att kolla på Vakna med the voice :)
Tyvärr sista programmet i tv innan sommaren. Men forstätter ju alltid en vecka i radio innan de går på riktigt sommarlov.


Väntade tills programmet var slut för jag skulle göra tzatziki till middagen idag.
Och de är bra om den när gjord tidigt på dagen så den får stå och dra :)
Så den var klar typ 9.30 och fick stå i kylen resten av dagen.


Dagen:
Sen kollade jag på Skilda världar resten av dagen.
Blev att jag hade maraton som jag har ibland för skivorna tar sån tid att kolla igenom ( 3,5 timmar per skiva )
Så vill gärna ta tid på mig och om jag inte har nånting för mig på ett tag framöver så är det bara att köra på känner jag. 
Tycker de är lite kul att kolla också för att jag har träffat en av skådispelarna som är med i serien :)


Kvällen:
Nej nu ikväll blir de inte att göra så mycket fixa lite med grejer på datorn och sånt.
Bekanta mig lite med de nya på bloggen. 
Sen vet jag inte vad jag ska ha för mig kanske någon film får se.
Annars så blir de datorn hela kvällen som de kan bli ibland som sagt får se.

Något som jag väntar på är att MMsports ska få in lite mera AV - Linnen så man kan lägga sin beställning..
Vet inte om tålamodet kommer att hålla hehe.. Vill ha ett sånt linne nu.
Hoppas de sker väldigt snart :) Kan tänka mig att de kommer att ske nästa vecka nån gång.

(den på bilden är de linnet jag har :) ett försök att ta kortet medans jag hade linnet på mig och försöka få me bara loggan hehe de gick sådär lite av min skjorta syns på sidan :P )
De linnet jag väntar på ska komma är bokstäverna blåa i två olika nyanser hur snyggt som helst :)  grymt snyggt de också ..Som de andra AV kläderna jag har hehe..
Finns lite annat som är snyggt men är inte säker på hur de skulle vara i längden osv får ta och mejla och fråga om de kanske.. 

Musik:
Sitter och lyssnar på Eric Saade låtar och kommer på hela tiden att min Hearts in the air version är inte den bästa. Måste fan fixa de. Tror inte de är rätt version.
Japp jag lyssnar på Eric Saades låtar.. tycker de flesta av dem är grymt bra :)
Gillar texten på många av hans låtar. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer