Nationaldagen..

..eller en helt vanlig onsdag fast alla har varit lediga eller så har folk jobbat som en söndag.

Idag så åkte vi och köpte nya lysrör till badrummet de hade gått sönder.
Sen så åkte vi till Ica och köpte lite ingredienser till citron & limepajen som jag tänkte göra under dagen.

Påvägen hem så köpte vi blommor också. Eller snarare mamma köpte blommor. Jag väntade i bilen och vaktade lysrören & maten hehe :P
Nej tycker de bara är tråkigt att följa med och handla blommor för mamma är så velig och kan aldrig bestämma sig så undviker de så mycket jag kan.

Sen så ringde min morbror och sa att han skulle komma över efter 30 min.
Han och kusinen ska till New York snart så han köpte resten av de dollar vi hade ifrån våran resa. Vi frågade honom om han ville köpa av oss så slapp vi gå till forex och byta in dem.

När vi kom hem så fixade jag lite lunch till mig så kom morbror & kusin mitt i allt så sitter och käkar medans de kollar på mina bilder som jag tog ifrån New york. Medans de kollar på mina bilder så skriker & tjatar mamma om att vi ska kolla på hennes bilder hela tiden. Suck liksom tare lugnt sa jag varje gång. Vi hinner de också.
Hennes bilder kollade vi på tvn men de flesta va felvinklade så man fick vända på huvudet hela tiden. Hade varit lättare att kolla på telefonen lättare att vinkla den så blir bilden större..
Hela tiden när vi kollade på bilderna så sa mamma konstant att man inte fick ta kort i affärer och sånt och att man ska veta de :S men jag har sätt bilder på bloggar osv så de där tror jag inte på.
Blev faktiskt rätt irriterad där på henne då. Men men hon är som hon är.
Sen tänkte jag; man ska inte kasta sten när man sitter i glashus..

Efter de gick så kollade jag på Sunes sommar som gick på tv hehe tycker den filmen är väldigt rolig.
Men råkade somna under filmen tänkte baka efter filmen men vaknade lite sent för att jag skulle börja så de får bli imorrn istället :)

Sådär de va min onsdag.. Hoppas ni gjort nått kul på eran onsdag :)
Tänkte kolla på säsongs-avslutnings-avsnittet av Grey's Anatomy nu :)
Ska vara sorgligt enligt en kompis.
Nästa säsong ska tydligen vara sista säsongen :( ingenting jag vet säkert bara hört.

Passande bild också appropå vissa personers beteende idag :/

 

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: aha, okej nice :) Ja, jag gillar Kenzas blogg. Älskar alla hennes outfits!

allt bra?

2012-06-07 @ 01:04:17
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha ja, man blir så chockad över när det står ens eget namn, att just lilla jag har vunnit en tävling.



Hihi nja, firade inte dagen speciellt. Vi storstädade stugan ;)

2012-06-07 @ 08:25:36
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Men precis, åh, jag älskar att vinna :D Hihi. man blir så himla glad :)

2012-06-07 @ 09:52:26
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer