Natt update.

Jah då va de 1a juni. Ännu en ny månad.
Nu kanske undrar varför jag är vaken och är inne på datorn?
Jo de har ju blivit så att jag är vaken på nätterna och sover några timmar på dagarna - rutinerna just nu.
Men de ska de bli ändring på. Efter helgerna så brukar rutinerna bli lite annorlunda.


Just nu så håller på på med musiken igen och kollar runt lite på en hemsida på lite Iphone skal som jag kan tänka mig att köpa :)
Väntar också på att jag kan gå ner till köket och laga nånting att äta.
Är lite hungrig. Blev inte att jag gjorde den där Nigella receptet igår tyvärr.
Så får göra de idag istället :)


Nej nu snart börjar That 70's show så ska kolla på de :)
De är med i rutinerna att jag kollar på Lost & That 70's show.
Kollade ju inte på Lost när de gick förut som jag har skrivit i nått tidigare inlägg tror jag.


Så lite roligt att kolla nu men ska jag vara ärlig så har jag inte fastnat för serien.
Ville se hur Ian Somerhalders roll är osv eftersom han är med i Vampire Diaries så är de kul och se honom i mera än bara Vampire Diaries. Även fast han är bra i Vampire Diaries så missförstå mig inte där.




Postat av: Sara ! :)<3

alltid kul att kolla på iphone skal! :D finns så många fina :)

2012-06-01 @ 23:07:26
URL: http://stickorstay.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer