Nya Iphoneskal :)

Sådär nu har jag köpt två nya Iphone skal på en rabatthemsida så behövde bara betala för frakten29 kr :)
Älskar rabatthemsidor



Jag beställde de Svarta och det Blåa :)

Anledning till att jag inte har uppdaterat så mycket är att blogg appen funkar fortfarande inte.
Ingen aning om den ens kommer fungera igen men hoppas de. 
Så vi får se när jag kan blogga ifrån mobilen igen. Jag hoppas snart för de är väldigt smidigt och så.
Slippa dra igång datorn bara för ett inlägg som kanske inte ens bli långt eller så.
Så de är bara vänta och ha tålamod verkar de som. 

Men kollar på appen om de går att logga in lite då och då.
Så så fort den är igång igen som sagt om den ens kommer igång så börjar jag blogga ifrån mobilen igen :)
Kommer vara lite glest mellan inläggen nu framöver..Sen kommer de två inplanerade bloggpauser så sommaren blir seg bloggning. Tänkte på bloggpauserna så kör jag frågestund :)
Eftersom de inläggen står först på bloggen ett tag så ser folk de och kanske kommer på nån fråga som de vill ställa.
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra idag? :D

2012-06-19 @ 14:47:36
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer