Vakna med the voice & frukost..

Vaknade 6.30 av att klockan ringde och då va de dags för Vakna med the voice :) och så märkte jag att jag va hungrig så gick ner och fixade frukost som skulle bli dagens lunch egentligen. Stekt potatis & 2 stekta ägg :)
Att jag är hungrig på morronen de är inte ofta inte. Är ingen frukostmänniska tyvärr. Måste vara vaken ett tag innan jag kan trycka i mig frukost.
Får hitta på nått annat till lunch om jag blir hungrig.

Senare blir de nog att fortsätta med Skilda Världar maraton :)
Innehållet på skivorna är rätt långa.
Varje skiva är typ 3.5 timmar långt.
Så de tar sin lilla stund att kolla igenom.
Synd att jag inte kan kolla på natten eftersom jag måste ha ljudet rätt högt.
Kolla på svenska filmer eller serier utan text de går inte.
Men men då får man kolla på annat om man inte kan sova.

Appropå sova så börjar sovrutinerna smått lägga sig på plats love it :)

Nej nu blir de fortsätta kolla på favorit morgon programmet Vakna med the voice :)

 

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Tittade också på det idag, fast bara från klockan åtta typ :P

2012-06-08 @ 09:34:57
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Lika bra som alltid :D eller hur?



Och hennes tatuering blev fin :D

2012-06-08 @ 10:40:36
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha okej, så är inte jag riktigt. Jag sätter på det om jag vaknar den tiden då det är igång, annars orkar jag inte ;) hehe



Nja, jag vill inte tatuera mig så för mig spelar det ingen roll. Men förstår andra som vill :D hihi

2012-06-08 @ 11:19:16
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer