Av linnen :)

Idag när jag kollade på tv så funderade jag på när mina AV - Aldrig vila linnen skulle komma så fick jag ett sms.
Då va de ifrån Posten som smsa att jag kunde hämta de paketet på Coop.
Tyckte de va lite lustigt att precis när jag tänker på de så kommer ett sms om de.
Så jag åkte och hämtade dem och paketet tyckte jag va så litet så tänkte nej nu måste de ha blivit nått konstigt.
Tyckte paketet va för litet för att innehålla 2 linnen hehe.
Men båda va där ett svart & ett vitt :)

Födelsedagsfest:

Ska på födelsedagsfestfredag funderar på att inviga ett av linnena då..
Lovade födelsedagsbarnet att ha på mig ett av dem hehe...frågan är bara vilket av dem hehe..
Får testa mig fram.. Sen ska jag ju såklart träna i dem också.. De är grymt snygga att ha på sig när man inte träna också.


Postat av: Linda

ja men precis det är alltid viktigt att ha ett mål att sträva efter. onödigt att straffa sig själv men jag förstår vad du menar :) grejen e väll bara den att inte kalla det för ett straff utan för att man vill göra det för att komma närmare sitt mål, när jag hör ordet straff i vikt sammanhang e det alltid något med mat att göra;P

2012-03-14 @ 09:22:54
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer