Fredag

Idag så somnade jag typ 4 och tänkte nej jag kommer inte orka upp och åka till tandläkaren.

Men de var jag såklart tvungen till för annars så hade jag fått betala.
Ingen idé att betala för en undersökning som man inte har gjort.
Då är de mera nytta om jag har gjort undersökningen och då betalar.

10.40 hade jag tid men som alla andra av de tandläkarna jag har haft så va den här sen också.
Undrar ibland varför jag ska komma i tid till min tandläkartid när de inte har tid för mig då.
De va ingen där innan mig så jag tänkte at hon borde ju haft tid men men ingen idé att grubbla över de.

Finns säkert någon som inte håller med mig här. Men de gör inget alla tycker olika.

Undersökningen gick rätt fort jag gillar verkligen inte när de ska ta kort på tänderna men de gick bra och fort så de glömde jag snabbt :)
Efter de så gick jag till bussen och åkte hem och kollade på Vakna med the voice ifrån imorse.
Kollade halvt på de imorse men somnade om flera gånger så kom inte ihåg nånting typ hehe..
Tänkte kolla runt i centrum men kände inte för de efter tandläkarbesöket.



Postat av: Johanna

Nu är vinnaren i vår tävling om en tavla utsedd! gå in för att se om det var du:

http://geminaarts.blogg.se/2012/march/vinnaren-i-tavlingen-om-en-tavla.html

2012-03-23 @ 21:19:32
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer