Kista med Natta :)

Igår va jag i Kista centrum med Natta
Blev så sent vi va där så de ble att vi käkade tidig middag istället för sen lunch hehe som de va tänkt först.
Sen kollade vi runt lite här och där i affärerna såklart.
Jag ville kolla på Stadium om jag skulle hitta Adidas hood tröjan som ja ville köpa och den fanns där :)



Efterrätt

Innan vi drog hem så käkade vi efterrät på Mcdonalds :)
Jag tog självklara favoriten deras äppelpaj såklart så jäkla god :)
Inte direkt den nyttigaste men men käkade på Burger King innan så då kunde jag lika gärna fortsätta på onyttighets spåret kände jag hehe.. Har haft rätt tur att när jag käkar onyttigt så lägger inte de sig på kroppen.
Va ett tag sen jag käkade deras äppelpaj så de va gott. Heh såg mera saker som jag vill testa på Mcdonalds de är väl de farliga när man äter där att man hittar saker som man vill testa.
Har käkat samma sak så ofta där så de är väl dags att börja testa lite annat kanske hittar nån ny favorit bland hamburgarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer