Lördag - Söndag

Lördag:

Träffade Lotten & Shebsa vid 17 tiden.
Då gick vi till pizzerian och beställde middag.
Amerikansk pizza blev de som vi delade på Supergott var det :)
Lätt nått som jag kommer beställa mer..Nästan godare än vanlig pizza :)
Sen så gick vi till Hemköp och köpte lite glass och sånt onyttigt till melodifestivalen hehe..

Efter vi hade svullat i oss pizzan så kollade vi på nån film innan melodifestivalen.
De är kul att kolla på såna här program med några andra så kan man bolla idéer och vad man tycker osv.

Efter melodifestivalen så satt vi framför datorn en stund och kollade runt på trailers,ståupp komedi klipp mm..
Sen så satt vi och snackade i evigheter. Slutade med att vi gick och la oss rätt sent.

Söndag:

Jag vaknade typ 10 tänkte ska jag somna om eller kolla på tv sålänge medans jag väntar på att de andra ska vakna.
Blev att vi käkade sen frukost men de gör mig ingenting eftersom jag inte är någon frukost människa.
Sen gick vi till Kista och kollade runt lite där och plus käkade nån spagettiglass hehe efter de så åkte vi till Webbhallen och så köpte Shebsa nånting till sin dator.
Efter de så åkte vi till Hemköp för de skulle hämta nått paket som de glömde att hämta på lördagen.
Sen åkte jag hem och satte mig framför datorn och fixade lite grejer innan middagen.

Vid 18.30 tiden så gick jag till min gamla skola och va med på Lottens scoutmöte de va rätt roligt.
De körde tv serie / film tävling.. Vi va 2-3 personer i varje lag och jag va med Shebsa och vi vann :)
Roligt att vinna tävlingar..
Lotten sa att vi skulle vinna för jag kollar på de serier & filmer som Shebsa inte kollar på och han kollar på de serier & filmer som jag inte tittar på så de blev ett bra lag av oss två.

De va nog hela helgen de herregud..känns inte som en sekund va över till nått annat hehe..
Postat av: Linda

åh det låter snyggt! jag ska också vänta med min tatuering till jag har tränat bort onödiga fettet;D

jag klarar inte ens 25 xD



2012-03-12 @ 15:32:12
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer