Berättelsen..

Berättelsen om New york och allt de får jag skriva typ på fredag när jag ändå lär vara inne på datorn länge.
Känner att jag behöver lång tid för att skriva ner allt osv. Lär sitta och korrigera och ändra sen ska jag lägga in bilderna i datorn..


Får se om jag går in på datorn ikväll lutar nog mera emot imorrn.
Så allt kommer skrivas ner så snart som jag orkar. Behöver inte ändra om tiden på dygnet så mycket eftersom vi sov en natt i London de är bara en timme före där så de är inte så mycket tidsomställning. Men är ändå sjukt seg vet inte riktigt vad de beror på men men..

Tänkte kanske hoppa på Daim glassen som jag köpte innan vi åkte till New York har velat käka den ett tag men har inte blivit av tidigare hehe.. Kommit påmde för sent på kvällen att jag tänkte käka glass eller typ kommit på de när ja har borstat tänderna..

Så de blir käka Daim glass & kolla på Stig helmers story min morbror ringde förut och ville höra om resan så va ingen idé attt försöka kolla på filmen samtidigt..

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jadå :D vad gör du? :D

2012-05-23 @ 19:17:56
URL: http://mooollys.se
Postat av: Anonym

SVAR: haha jaa älskar ian somerhalder och chad murray! :D

2012-05-23 @ 19:44:38
Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

Glömde skriva namn..

2012-05-23 @ 19:44:54
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

aha okej :D kollar på tv ;P

2012-05-23 @ 19:51:09
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer