Inhandlat..

I måndags så handlade vi mat och då kollade jag samtidigt om de fanns Marabou Jordgubb som jag har velat testa.
Mycket riktigt så fanns den att köpa så la ner en i vagnen direkt.
Vet inte om de limitied edition så man får passa på när man ser dem hehe :P



I brevlådan låg också ett paket till mig.
Visste inte när jag skulle få de.
Har alltid velat bleka tänderna lite grann. Inte extremt så de blir jätte jätte vitt men lite grann.
Och så såg jag en rätt rejäl rabatt på en hemsida så slog till direkt.
Tänkte om de inte blir bra så har jag inte slösat så mycket pengar.
Så köpte tandblekningspenna som man kan bleka hemma själv.
Så ska bli spännande och se hur resultatet blir.
Kan meddela att smaken på själva gelén är inte mysig usch..
Kunde varit godare smak eller ingen smak alls tycker jag.



Postat av: Anonym

sv: jag lyssnar på jedward :D min dag har varit sådär :) har du några planer inför imorgon:)?

2012-05-30 @ 20:52:11
URL: http://popfaiil.blogg.se/
Postat av: Neha

HAha, men choklad är gott:D

2012-06-01 @ 10:50:35
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer