Vampire Diaries

Ligger i sängen och kollar på Vampire Diaries :) fortfarande inne på första säsongen. Varje skiva är rätt långa. Typ över 3 timmar så de tar lite tid att kolla igenom dem.

Väntar på att Vakna med the voice ska börja och så tänkte jag ta nått att käka.
Är lite hungrig orkar inte fixa mat nu så får göra de om ett tag.

Har inte bara kollat på Vampire Diaries nu under natten blev lite LA ink..söndagskvällens avsnitt & så har jag kollat på onsdagens avsnitt av Grey's anatomy reprisen går ju på söndagar så blev att jag spelade in de då istället.
Måste jobba på att försöka få sovtiderna rätt innan vi reser bort. Men de blir nog inga problem har ju mina knep.
Har bara blivit så att de inte har funkat hitills.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer