Fredag & Lördag

Fredag:
 
Igår så va de bara jag & mamma hemma hela kvällen så först vart de köttfärsfyllda paprikor med ost på till middag med hemmagjord tzatziki (alltid godast med hemmagjord tycker jag) 
Första gången jag åt dem maträtten de va väldigt gott :) Så de ska ätas flera gånger lätt.
 
Sen så frågade mamma i veckan om vi kunde se på nån twilight film som hon inte hade sätt så de blev Eclipse som stod på tur i ordningen för hennes del. Hon sa att hon ville se Breaking dawn del 1 direkt efter och att hon skulle orka de. Men hon va inte så kaxig efter vi hade kollat klart på Eclipse
Blev istället att hon gick och la sig och läste och jag kollade på en av mina nyaste filmer The Amazing spider-man :) Den va väldigt bra. Men rätt lång men om en film är bra så gör de ingenting. den va 2 timmar & 3 minuter när eftertexterna började. Sen ska de komma en tvåa på den. Hoppas den kommer vara lika bra :)
 
 
Lördag: 
 
Idag har vi inte gjort så mycket åkt och kollat på två bilmodeller. 
Får se vilken de blir. Mammas sambo kan köpa bil via arbetet så de blir lite billigare.
Men då får man tyvärr inte välja vilken bil man vill utan de har förvalda bilar som man får välja mellan så vi har tittat på 2 av dem idag.
Sen så åkte vi och handlade, hem och käka lunch sen så drog vi till Vällingby centrum där köpte jag munsköljningsmedel. Kollade på nya jeans men hittar inte de som jag gilla och har sätt på nätet.
Fanns bland killstorlekarna tyvärr men på nätet finns de på tjejsidorna lite konstigt tycker jag men men. 
Jag får jaga vidare. 
När vi kom hem så la jag mig och kollade lite på tv sen råkade jag somna innan middagen.
Men de va skönt tog även lite sovmorron idag. Har varit lite trött på senaste tiden av nån konstig anledning.
 
Söndagens planer: 
Nu sitter jag och håller på med mina låtar på datorn har lite lite utrymme på disken så ska fixa de men lär inte orka allt ikväll. De får jag se hur mycket jag orkar. 
Imorrn så fyller min morbror fyller 50 år så vi ska fira honom. 
Och jag ska hjälpa till med de som behövs hjälpas till med. 
Får se hur de blir och hur länge vi är där men morbror förväntar sig att vi kommer vara där de timmarna som de står på inbjudan att firandet äger rum. 
Postat av: Emelie

hej sjukt söt blogg du har :)

2012-12-17 @ 23:18:45
URL: http://emeliegullme.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer