Stockholms mässan

Nu är det Mat- & Allt om hälsa-mässa i Älvsjö mässa lokalerana.
De har vi gått på iafall de senaste 3 åren om jag inte minns fel.
Den här gången så va de en monter som jag tyckte skulle bli intressant och de va Celsius montern.
Passade på att köpa 6 st burkar till rabaterat pris :)
Har inte smakat alla sorter än men tog de två som jag har hört mest att folk gillar. Vilda bär & Citron/Lime köpte jag. Vilda bär har jag provat.
Va tur att jag köpte dem innan vi skulle åka hem de va rätt tungt att bära på den kassen. Skulle nog blivit trött i armen om jag hade gått runt med de kassen medans vi gick runt på mat mässan.
 
 
Köpte som vanligt naturgodis också vilket resulterade i att de nyttigaste jag köpte va cashew nötter :P 
De andra va kanel och choklad överdragna mandlar & Kokostoppar i yoghurt.
De är lustigt när man hör ordet naturgodis så låter de så himla nyttigt men egentligen så är de inte det.
Iafall inte de godiset som är täckt med den här yoghurten för om man kollar på innehållsförtäckningen så står socker först. Man blir lite lurad där men men de är gott lite då och då :)
 
Alltid mycket folk på de här mässorna även fast vi är där när de öppnar så är de mycket folk.
Men de är en gång per år vi gör de här få se om de ens blir en gång per år i fortsättningen. 
Va inte lika bra den här gången som förra men får se den här tiden nästa år. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer