Fredag

Herregud vad de har regnat hela dagen. Inte så roligt men men 
Idag så bakade jag äppelpaj med knäckigt täcke.
Mamma ville ha äppelpaj men inte jag egentligen. 
Men mamma köpte ingredienser ändå och sa du behöver inte. Men undermedvetet så är de typ gör de ändå.
Hehe hon råkade missa lite ingredienser och köpte fel så kunde ändå inte baka när hon hade köpt ingredienserna hehe de va straffet tänkte jag :P 
Sen sa jag när jag hade bakat: Nästa gång får du göra de själv så de kommer inte ske att hon gör de själv.
Men då behöver jag inte göra de på ett tag tänkte jag hehe
 
 
 
Annars så har jag bara tagit de lugnt hela dagen.
Har ändrat lite på sovrutinerna så har varit vaken på natten och somnat på morronen fast jag inte har tänkt att göra de. Men somnar man så somnar man inte som att man kan väcka sig själv direkt :P
Sen till middag så gjorde vi hemgjord pizza fast med färdig deg. 
Så de va bara att lägga på de man själv ville ha. Fast gillar pizza ifrån pizzerian bättre :) 
Tycker degen smakar lite konstigt :/
Man har ju sina favoriter
Min favorit är: Kebabpizza som en amerikans pann pizza med vitlökssås fett gott :)
Måste nog ta och köpa mig en sån snart. Brukar köpa sån och dela med mamma så då tjänar man lite på de.
 
 Nej ska nog stänga av datorn och kolla lite på tv :)
Har lite grejer att göra på datorn men de får bli senare ikväll lär sitta framför datorn ikväll också. 
Ska hjälpa en kompis med en grej får se vilken tid de blir.
Postat av: EMMAS!

sv: hehe klippte mig idag men toppade bara så syns inte någon skillnad:D

2012-09-15 @ 20:28:13
URL: http://eemma.spotlife.se
Postat av: EMMAS!

ser gott ut :D
sv: jaha vad spännande :D

2012-09-15 @ 21:08:33
URL: http://eemma.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer