Kort eller Långt?

Nu har jag funderat ett tag på att klippa mig kort men vet inte om jag skulle passa i de eller vilken frisyr jag skulle passa i.
Eftersom jag har lite lockigt hår så funkar ju inte alla frisyrer tyvärr.
Men testa går ju.
De lockiga börjar inte förrens nedanför öronen däromkring så tror att korta frisyrer borde funka.
Sist jag klippte mig kort eller lite under öronen kort så vart de nästan helt rakt.
Så känner för att gå på den igen men ännu kortare. 
Kollade lite på bilder på google och gillade de här:
 
 
 
 
Vilken frisyr tycker du är snyggast?? Kommentera gärna :)
Tror jag gillar den översta på Jessica Simpson bäst. 
Känns inte för kort men inte för långt tycker jag.
Och så tycker jag de är snyggt med snelugg.
Jag kan ju testa mig fram lite håret växer ju typ 1 cm per månad så de är bara att vänta tills de är lagom långt och testa en ny frisyr om man inte blir helt nöjd.
 
Har alltid velat testa olika korta frisyrer men då har mamma sagt att jag inte kan ha de för att jag har så lockigt hår men till slut så testade jag och de vart ju hur snyggt som helst tyckte jag och skönt också.
Vart inte lika trassligt som de blir med långt hår. 
Om jag ska jämföra med mitt hår nu så är de ju kort jämfört med förut.
Hade ner till midjan och lite till tror jag förut så de va ju att jag klippte av mer än hälften av håret när jag testade kort frisyr sist. 
 
Sist jag klippte mig vilket va i oktober förra året så testade jag typ Victoria Beckham frisyren.
Med kortare i nacken och längre fram..
Något sånt här. 
 
Nej men de är väl bara att ge sig firsören och sätta sig där i stolen och testa.
Är bara lite osäker och fundersam innan vill ju inte direkt ångra mig även fast de växer ut.
 
Och igen kommentera gärna vilken frisyr ni tycker är snyggast :)
http://kanndigsomhemma.files.wordpress.com/2010/04/victoria_beckham_1187707190.jpg
Postat av: EMMAS!

1a tror jag att jag gillar bäst:)

2012-09-02 @ 10:18:08
URL: http://eemma.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer