Lördagen

Idag så har jag & mamma rensat i garderoben och i min byrå med kläder.
De behövdes hehe men innan kände jag bara nej jag vill inte :P 
Men efterråt så kändes de jätteskönt. Som att dra bort ett plåster hehe 
Drack en av mina celsius innan den med Cola smak. Tyckte den va sådär god.
Smakade som pepsi vilket inte är min favorit dryck av läsk dryckerna som finns.
Men helt okej. Den som gillar pepsi skulle garanterat gilla den. 
 
Min kompis har sagt att hennes favorit är Vilda bär och att den är så god.
Så har lite höga förväntningar på att den ska vara god
Tycker Jordgubb-Kiwi låter som en skum kombination men ska smaka alla så kan göra ett helt inlägg om vad jag tycker om alla sen när jag har smakat alla ;) 
Här ska testas celsius man måste ju göra de så man hittar sina favoriter osv tycker jag :P 
 
Sen så gjorde jag middagen som blev pasta med körsbärstomater & mozzarella :) 
En av mina favorit rätter :) Enkelt att göra och smakar jättegott..
Jah de va min lördag så se vad man hittar på imorgon. 
 
 
Postat av: EMMAS!

tkr alla ser goda ut haha:)
sv: de blir säkert bra :D annars växer det ut igen hihi;)

2012-09-08 @ 21:59:05
URL: http://eemma.spotlife.se
Postat av: EMMAS!

vart köper man sånna egentligen?:o har inte sätt de här där jag bor iaf :p haha ja :)

2012-09-09 @ 11:10:53
URL: http://eemma.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer