Nyinköpt

Jag som sa att jag inte skulle köpa grejer innan vi ska till London igen.
Ska ju bli shoppingdagar där.

Men så såg jag en snygg tröja & mössa på en rabatt sida så jag kunde inte låta bli.
Och idag så fick jag en rabatt kod via sms och då fanns ett par jeans som jag tycker är grymt snygga i min storlek så va ju tvungen att slå till där igen.

Men rabatten skulle gå ut 23 september så va lika bra att passa på.

Brukar annars inte köpa så mycket saker utan lite då och då :P 

Sällan jag hittar nått på rabattsidan som jag gillar.
Om de nått jag köper mer än kläder så är de filmercdon.se hellre.

Här är de jag har klickat hem:

 

 

 

 



Kommer bli kul att få hem allt och testa och se hur allt sitter osv :) 

Hoppas jeansen är bra. Men de tror jag är likadan storlek som jag har på mina andra så de ska nog inte vara några problem annars så får jag väl skicka tillbaka dem. Inget mer med de.

 

Postat av: EMMAS!

snyggt :D
sv: aa precis!

2012-09-15 @ 22:02:12
URL: http://eemma.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer