Nyklippt & för stora jeans

Jah igår så blev de äntligen av jag gick och klippte av mig ganska mycket av håret.
Behövdes verkligen också. Tog med min bilder på frisyrer som jag tyckte va snygga och visade frisören.
Och hon trodde att de skulle passa så de va nice :)
Kul att testa någelunga kort frisyr jämfört med vad jag hade förut.
Måste platta håret lite grann för att de ska bli snygg snelugg men de har jag inga problem med.
 
Hade jag vetat hur skönt och att de blev bra så hade jag klippt mig för längesen.
typ den här frisyren har jag nu:
 
 
Innan jag gick till frisören så hämtade jag ut mina Jeans som jag beställde men de va tyvärr för stora så får skicka tillbaka dem. De va för långa i benen också men de gör inte så mycket de är de flesta byxor jag köper så jag måste lägga upp dem. De är bara i midjan som de måste passa liksom. Synd att de inte fanns mindre storlek eller så. För de va verkligen snygga :(
Men men bättre att köpa i affär istället.
Om man inte provar i affär och sen köper på nätet så vet man hur de sitter.
Ibland så är de billigarenätet.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer