Robinson final

Ikväll va de robinson final.

Snacka om att de va spännande.

Tyvärr så vann inte den personen som jag gillade bäst.
Jag ville att Robban skulle vunnit istället för Mirre
hon har ju verkligen varit falsk och vågar inte stå för att hon va i en pakt som Susanne :S

Liksom stå för de istället kom igen.

Men men man kan inte ändra på progran vad man än tycker och hur mycket man än inte håller me.

Så synd att Robban förlorade.
Jag tyckte de skulle varit typ hinderbana istället för så som de va att de andra ska kapa av rep på den som de inte vill ska vinna.

Känns som de hade varit mera rättvist emot båda.

Då hade man ju verkligen fått se vad de gick för.

Och så vare bara tjejer som skulle välja kunde de inte tagit in lite killar också då hade de blivit mera spännande och så kanske Robban hade fått en chans att vinna.

Ajja nu har jag skrivit av mig lite grand hehe kände att de behövdes :P

Neh nu tänkte jag borsta tänderna sen kolla på Vänner :) Maratonet fortsätter tills jag har sätt hela boxen. Tar sin lilla tid..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer