Smärta

Jah de har inte hänt så mycket sen jag skrev sist. 
Har bara tagit de lugnt osv. 
Idag när jag vaknade så kände jag att jag hade ont i revbenen.
Tänkte inte mer på vad de kunde vara men har känt av de hela dagen.
Hoppas att de försvinner annars så får jag åka till sjukhuset och kolla vad de är för nått.
Mamma som är sjuksköterska hade sina idéer men får se hur de går.
Jag gissar på att jag har sovit på något konstigt sätt så har de bara börjat göra ont
 
De gjorde de en gång när jag bara sov på vänster sida för att tatueringen skulle läka. 
Då gjorde de ont i revbenen men de försvann ganska snabbt.
Jah som sagt bara vänta och se hur de går med de onda. 
Speciellt se om jag måste åka till sjukhuset och kolla vad de är där.
Mamma sa att de kunde vara muskelsträckning.
Hoppas på de för känner inte för att sitta på sjukhus och kolla upp.
Har inte direkt svårt för sjukhus bara att de tar lång tid osv.
Visst de är värt tiden om de är nått som behöver behandlas men men.. 
 
Får se hur länge jag orkar sitta vid datorn ikväll. De trycker på lite grann på de onda tyvärr. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer