Täby & Sollentuna Centrum

Skulle egentligen skrivit de här inlägget igår men va så himla trött så orkade inte göra mycket på datorn inte.
Så inlägget kommer idag istället. Har varit lite si och så med sömnen hela veckan. Inte sovitnatten men några timmardagen och somnat när jag har kollat på tv osv tyvärr. 
 
Igår så åkte vi och handlade mat
Va vid affären kl. 9 som vi brukar vara när de öppnar.
De är som minst folk då så de är skönt.
 
Åkte och hämtade ut mina Converse skor på Coop Nära :)
Vinröda skor snygga tycker jag. 
 
Sen efter vi hade packat upp alla varorna så drog vi iväg till Täby Centrum som bestämt.
Har inte varit i de centrumet på evigheter. Och de hade hänt lite grejer där. 
Lite nya affärer här och där. Och nytt parkeringshus också.
Va lite annorlunda emot hur de såg ut när jag va i de centrumet jämt när jag va liten kändes de som.
 
 
Sen tänkte jag att jag kanske skulle se mina släktingarpappas sida
Nästan alla bor i Täby så chansen att man ser nån av dem finns ju.
Gjorde de en gång förut. Då träffade jag en kusin och en av mina fastrar
Men men såg ingen av dem igår. Men de gör ingenting. Inte direkt ett måste.
Bara roligt och säga hej eftersom vi ses så sällan. 
De är såna som inte direkt hör av sig eller så. De har alltid varit så.
 
När vi va klara i Täby Centrum så åkte vi till Sollentuna Centrum för mamma ville kolla i en affär där.
 
Sen åkte vi till Barkarby handelsplats till Stadium.. Jagar lite träningskläder :)
Hittade ett par träningsbyxor som jag bara hade sätt i Stadium Barkarby.
Så köpte dem där. Va ju bara att passa på liksom när de finns. 
 
Sen efter de då åkte vi hem. Var rätt trött då så åka hem och bara ta de lugnt va skönt :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer