Jag saknar dig - filmen

I början av juli så åkte vi till Varberg med målet att åka till Ullared Gekås och shoppa loss.
Så medans mammas sambo va på golfbanan så var jag & mammaGekås och shoppade järnet :)
Hittade rätt mycket grejer som alltid så hittade jag typ 10 st dvd filmer som jag köpte.
Köpte bl.a filmen Jag saknar dig som en kompis hade tipsat om för ett tag sen.
När hon berättade om filmen så fastnade jag inte direkt men sen så såg jag den och kostade inte mycket så la ner den i kundvagnen.
Sen när jag kollade på den så tyckte jag att den va bra och sorglig historia.
Fastnade för musiken och bandet AiluCrash som gör musiken i filmen.
Fastnade direkt för Turn The Tide låten sen gillar jag Gasoline, Any love left & What we are.
Jag saknar dig låten är bra men tycker bara att den passar i filmen.
 
Diggade Ailu i filmen också lite speciel om man säger så. 
Pratar inte så mycket men får verkligen respekt så fort han går in i ett rum. 
Alla blir helt tysta så fort de ser honom. 
Visst de är film osv men iafall. 
Tyvärr så är de inte så många scener med Ailu men men.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer