London & Paket

Förra veckan så va vi i London i några dagar måndag-fredag om jag ska vara mer exakt där.
Planet hem var försenat så vi kom inte hem förrens typ 00.30 vi skulle vara på Arlanda typ 22.30 men vi va på Arlanda typ 23.50 nån gång där. 
Då va jag seg kan jag säga men sista dagen i London så blev jag sjuk så har tagit de lugnt ända sen dess.
Tyvärr inget gymmande heller som jag hade planerat :(
Så försöker bli frisk så fort som möjligt så att jag kan gymma snart :)
 
Fick hem ett paket med ett klädesplagg igår som jag har väntat på :)
Ska få ett till snart med fina kläder också.
Den här gången så kom stickade västen som jag tyckte va väldigt fin så va bara tvungen att beställa den när jag såg den :)
Va dock synd att de inte va ärmar på den men de gör inte så mycket hade bara varit extra nice om de hade varit de. 
Va lite rädd att den skulle vara för lång då ser de inte så snyggt ut på mig som inte är jättelång själv men de blev bra :) Inte så att jag störde mig på det iafall. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer