Träna, kompishäng & shopping

Imorse så ringde klockan kl. 7.00.
Träning med en kompis & hennes kille kl. 9.00 stod på schemat för dagen.
Så va de bara att vakna till slå på Vakna med NRJ och käka nånting så att man orkar träna hela passet. 
 
 
Efter träningen så fikade vi eller snarare käkade lite mat.
Jag och kompisen delade på foccacia med kyckling,fetaost & spenat. 
Vi ville ha nått litet så jag tänkte vi delar på de. 
Vart lagom mycket direkt efter träningen
Så satt vi och snackade om alltmöjligt medans vi käkade och en stund efter vi va klara.
Sen vart de dags att dra sig hemmåt. Annars om de skulle iväg så hade vi säkert hängt längre.
 
Sen kom jag hem och satt i solen en stund med mamma och snackade lite också men tröttnade fort.
Är inte sån som gillar att sitta i solen och verkligen steka kroppen. Verkligen inte min grej.
Så efter ett tag så gick jag in och kolla klart på morgonens avsnitt av Vakna med NRJ.
 
 
Så där är jag nu sitter och kollar på Vakna med NRJ samtidigt som jag beställer lite kläder på rabatthemsida som jag tyckte va snygga :) Och så va de väldigt generös rabatt så de är bara att passa på :)
Så nu är de bara att betala för grejerna så är allt beställt :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer