Träning

Imorse när jag vaknade så tänkte jag: Ska jag verkligen gå och träna idag?
Kände inte riktigt för att träna när jag vaknade. Men direkt när man har vaknat så tvivlar jag på att många känner för att träna. Sova vidare känns som en bättre idé just då. 
Men pallrade mig upp och käkade lite mat sen så va jag mer tveksam till att träna men till slut så drog jag iväg till gymmet. 
Körde de jag brukar vilja när jag kör igenom hela kroppen.
Va bara en grej jag inte kunde göra för då fick jag ont i svanskotan lite grann så fick strunta i de.
 
Men efterråt så kändes de skönt att köra som alltid :)
Försöker att få in rutin på att träna ett viss antal dagar i veckan.
Så tänkte träna på söndag nästa gång :)
Sen blir de ingen träning iafall måndag-fredag nästa vecka. 
Blir först nästa helg då som jag kan träna nästa gång då.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer