Arrow

Har vänt lite på dygnet den här veckan så nu kollar på lite avsnitt av Arrow.. 
Kollade typ 5-6 avsnitt föra några dagar sen så fick mersmak och ville kolla på dem som finns på den sidan där de ligger.
Kollar på de flesta serier där. På den sidan så går de efter hur avsnitten går i USA
Vi ligger rejält efter här i Sverige men de är ju för att de ska översättas och så ska de passa in i tv-tablån kan jag tänka mig att de beror på.
Men än sålänge så finns de amerikanska sidor att kolla på de är nice :)
 
Brukar kolla på Vampire Diaries, 2 1/2 män, Arrow & filmer kollar jag också på den hemsidan. 
Men mest serierna. 
 
 
Senare idag så blir de träning nice :) 
Och ikväll är det final av Gladiatorerna de är också nice..
Ska bli kul och se vem som finner hela spektaklet.
Tror de kommer att bli spännande matcher mellan killarna.
Båda killarna är väldigt bra.
Tjejerna kom jag inte riktigt ihåg men jag har för mig att de va bra också.
Eller såklart de är bra de har tagit sig till final men ja vi får se ikväll.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer