Första gymträningen

I måndags så drog jag och Jeanette iväg till gymmet.
Första gången för mig där.
Kl. 7.40 gick bussen så vi skulle vara framme typ 8.00
Sen så körde vi hårt från början till slutet.
Jag som tänkte ta de lugnt i början osv.
Men vi va klara vid 10.00 tiden sen drog jag hem och käkade nånting.
Har lyssnat på PT-personer här och där när de har varit med på Vakna med Nrj som exempel.
De har sagt si & så om hur man ska göra efter träning osv.
 
När jag tränade ben så sträckte jag mig på något konstigt sätt eller så var det något annat.
För hade väldigt ont på ett ställe i flera dagar efterråt. Inte bra inte.
Men de är bara att köra på så fort kroppen tillåter de :)
 
Samma sak med ena armen när jag körde de hehe.
Vet inte om jag körde för tungt så ska köra lite lättare och inte på de lite tyngre till att börja med :P 
Men men man lär sig så får man tänka på de i framtiden.
Har ju hela tiden tänkt att jobba mig uppåt med konditionen men de har jag inte direkt gjort.
Jag körde nästan lika hårt som Jeanette gjorde. Hon puschade på så mycket att jag skulle göra lika mycket och hårt som henne men jag är ju inte riktigt där än med att orka så. 
Försökte så gott jag kunde iafall. Jag gillar att om man tränar ihop med en kompis att den puschar på de är nice :)
 
Men de va kul att träna Jeantte är en hård PT :P 
Även fast hon säger hela tiden att hon inte är någon PT:P 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer