Söndag

Idag så vaknade jag tidigt typ 8a. Vart en lite orolig natt, somna sent tyvärr.
Har fått in en sovrutin nu som jag gillar och sover bra varje natt.
Men men de är bara hoppas på att de blir bättre snart.
 
Idag så åkte vi till Stinsens centrum och kollade runt.
Jag hade sätt en bikini och short som jag ville köpa.
Sen så såg jag att de va köp 3 betala för 2 så de va ju nice :)
Sista dagen va de på erbjudandet så verkligen nice va de :)
Så köpte en par bikini hipster trosor till som blev gratis eftersom de kosta lika mycket som bikinidelen.
 
Vi fikade/käkade lunch på Waynes coffee :)
Brukar ta deras kyckling wrap med cashewnötter och chili. Väldigt god är den :)
Sen så åkte vi till Sollentuna centrum och kollade runt lite där.
Alla hittade inte allt som de letade efter så vi chansade på att de skulle finnas i Sollentuna centrum.
Då passade jag på att köpa ny hårgelé som jag har i håret efter jag har tvättat de så att håret inte förstörs av att jag plattar det. Fick tipset av min frisör så bara att följa :) 
 
Den hårgelén använder jag fast den ser lie annorlunda ut i utseendet på hur texten står osv.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer