Idol & Fotboll

Igår vart de helkväll framför tvn med Mamma. Först så va de idol och sen var det fotboll Portugal - Sverige.
Först så fixade jag middagen som jag oftast gör när vi två äter själva.
De blev nachostallrik till middag och pepparkakscheescake till efterrätt :) 
Idol är inte så att jag är superintresserad. Har de igång samtidigt som jag sitter framför datorn och slänger ett öga på tvn ibland. 
Men de va kul att kolla på fotbollen och på tisdag så är det nästa match med Sverige - Portugal.
Spännande och se hur den matchen kommer att gå. 
Då vart de inget datorsittande för mig igår förut på dagen när jag köpte 2 mobilskal :)
Ett svart och ett rött :) 
 
 
 
Nej gud nu börjar jag bli trött så får fortsätta inlägget en annan dag istället.
För trött för att koncentrera mig på datorn så lika bra att lägga sig och sova :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer