Lördags sysslor

Ja lördag.
Sov några timmar så va lite seg när jag vaknade men kollade på tv och käkade nånting medans jag väntade på att mamma och hennes sambo skulle komma hem så vi kunde åka till kyrkogårdarna.
Men jag satt kvar i bilen medans de satte ljus på gravarna och lyssnade på musik.
 
Behövde egentligen inte följa med men kände för de annars så skulle jag bara somna om osv.
Va bara lite fundersam om vi skulle hinna hem till fotbollsmatchen som jag ville se.
Men vi hann hem som tur var :) 
Om vi inte hade hunnit hem så hade jag ångrat lite att jag följde med :P
Ville ju se fotbollsmatchen liksom. 
 
Så kollade på matchen och väntade på att middagen skulle bli klar.
 
Nu sitter jag och väntar på att en kompis ska höra av sig så ska jag möta upp henne och sen hänga med henne och hennes kompisar som jag också känner via henne då. Träffar inte dem annars.
 
Jah får se bnär hon hör av sig ska bli kul att ses va ett tag sen vi sågs.
hehe vi har haft grejer att göra båda två så vi har inte sätts på ett tag.
Men vi ska ju planera in fotbollsmatch tittande också :) 
 
Nu hörde kompisen av sig så ska göra mig iordning och dra :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer