Sjuk & Melodifestivalen 2014

Jah sist jag skrev så har de inte hänt så himla mycket.
Jag gör inte så mycket tar de lugnt eftersom jag går på stark medicin just nu.
Så ska inte göra så mycket annat än att ta de lugnt.
Drog till Vårdcentralen i tisdags och fixade medicin  
Blir rätt trött av medicinen så har inte så mycket ork till att göra någonting annat. 
Har lite svårt att sova på nätterna tyvärr men de får vara som de är just nu. 
Så hoppas på att medicinen gör sitt jobb så att jag blir som vanligt igen.
Vill iväg till gymmet och träna men de kan jag inte göra.
Men så snart jag kan så ska jag försöka pallra mig iväg till gymmet.
Har blivit en lång paus ifrån gymmet tyvärr allt för lång men har inte haft jättemotivation så då har jag väntat bara.
 
Fick i veckan reda på att en kompis till mig ska vara med i Melodifestivalen nästa år.
Tänkte shit va roligt när jag fick reda på de.
Ska bli jätteroligt att kolla hur de går för dem i programmet.
Hoppas att de går långt. Ska bli spännande och höra låten också såklart :) 
De är bara vänta och se hur det går. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer