Portugal Springtime Travel - Träningsresa

Herregud känns som evigheter sen jag var inne på datorn.
Har varit i Portugalträningsresa i 1 vecka som var lördag-lördag..
Var första gången jag åke på en sån här träningsresa.
Så visste inte vad jag hade att förvänta mig eller nånting.
Mamma har åkt med sin jobbakompis 2 år i rad nu sen så kunde inte hon så då frågade mamma om jag ville följa med. Så tänkte varför inte den här gången. 
De va roligare än vad jag trodde att de skulle vara.
Har träffat mycket trevliga personer och träffade bl.a Let´s Dance Tobias Karlsson :)
Han va där och körde danspass två ggr per dag. 
Han var jättesnäll,gullig och härlig :)
Han charmade alla som va med på resan inget snack om saken. Speciellt efter hans föreläsninggillade alla honom lite mera.  
Snackade lite mera med de manliga ledarna än de kvinnliga ledarna hehe. 
Blev lite så av sig självt. Tycker för de mesta att killar kan vara lite roligare än tjejer.
De har mycket roliga kommentarer för sig och så. 
Såklart de är roligt att hänga med tjejer också men de är lite annorlunda.
 
 
Träningsvärken var total efter några pass herregud hehe.. 
Och käkat hur mkt som helst har jag också gjort hehe. Käkat chips, glass, massa vitt bröd och mycket kolhydrater.
Va inte bara jag som vart förvånad de vart mamma också. 
Tallriken va fullproppad med mat varje middag.
Sovit hur bra som helst varje natt även fast de var väldigt hårda sängar tyvärr.
Jag brukar tycka att min säng här hemma är hård men den va mjuk jämfört med de sängarnahotellet.
 
Åker gärna tillbaka tror att vi skulle sikta på 2 veckor då. 
Mamma snackade om att de skulle vara nice och de är billigare att ta 2 veckor i sträck än 1 vecka i taget. 
Siktar lätt på att bada i poolen vid hotellet då. Gjorde aldrig de. Kände på vattnet men inte mer än så.
Kollade på andra när de badade när vi satt och käkade lunch på balkongen hehe.
Har ett annat mål också men de håller jag för mig själv. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer