Nytatuerad :)

Sådär då va man rätt nytatuerad eller gjorde tatueringen i onsdags2 dagar sen :)
Men hade tid kl. 15.00 så va där en stund innan och när jag kom till stationen så hällregnade de.
Och jag hade inte tagit min regnjacka med mig.
Asså jag är inte sån att jag är rädd om frisyren eller inte vill bli blöt eller så.
Blir lite jobbigt att stå i spöregn och vänta utanför tatueraren tänkte jag.
Men kom ihåg att de va tak vid dörren där.
Eftersom man aldrig vet hur länge regnet ska pågå så tog jag mig dit och ställde mig där.
Bättre att vänta där än att vänta vid stationen. Kunde ju ta evigheter innan de va över.
Men de gick över efter en liten stund så de va nice :)
 
Sen kom tatueraren lite sen som vanligt men de gör ingenting för min del.
Sen så va de kunder som ville boka tid så de tog en liten stund innan vi kom igång men de gick fort att göra tatueringen eftersom den inte va så stor som min förra :)
Hehe tatueraren tyckte att jag va rolig som gör en jättestor första tatuering och sen en väldigt liten om man jämförde dem :P 
Så nu sitter tatueringen där och så är de bara läkningen som ska bli klar :)
Snyggt blev de :) Är väldigt nöjd som vanligt när jag går till den tatueraren. Hon är väldigt bra :) 
 
Sen sa jag att jag ska göra fler så då kommer jag tillbaka dit såklart :)
Men de blir nog om ett tag tills dess men nån gång blir de av.
När jag har hittat en textstil som jag gillar. Finns väldigt många inom den gruppen som jag gillar. 
Och verkligen har bestämt mig till 100% att de är den jag vill göra osv. 
Men tycker stället där jag vill ha tatueringen är väldigt snyggt ställe att ha tatueringar :) 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer